Известие

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ: Прекъсва - ремонт двигател?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПРОБЛЕМ: Прекъсва - ремонт двигател?

    Здравейте. Имам Алфа 146 ТС 1997-а + газ. Преди седмица взе да ми прекъсва и дори да гасне колата докато е в движение, жената щеше да се убие...
    Ходих на една диагностика - било бобина която не подавала хубав ток. Смених свещите, колата се пооправи, в смисъл преди смяната след това гаснене работеше на 3 цилиндъра , а после и на 2...след смяната на свещите колата тръгна, но прекъсва качествено.На високи обороти от време на време работи както трябва и се чува както трябва.Та вчера я закарах на друг диагностик.Сваля всичко гледа-мери...каза че електрическата ми система е добре, смени ми дебитомера който беше опукал, но пак колата прекъсва и ми каза че са сдухани КЛАПАНИ. Моля ви ако сте имали подобни проблеми или ако имате идея по моя проблем пишете,защото не ми се отваря двигател ей тъй, а други диагностици в Търново на които да се има вяра няма...Благодаря предварително!

  • #2
    Кофти работа е газта при тия двигателчета Прегледа ли раздела за газ и не си казал на какво прекъсва-газ, бензин? И никакви подробности за газовата не си споменал, но пак ти казвам, преди всичко разгледай раздела за газ и най-точно според мен ще е ако зададеш въросът си там.
    The greatest of all scientific hobbies!

    Comment


    • #3
      на всичко прекъсва - газ, бензин....газта ми е инжекцион, но както писах и на двете горива прекъсва.1 ден в седмицата карам на бензин, за да не се запушват дюзите...ще погледна раздела,въпреки че го гледах и не видях нищо подобно...

      Comment


      • #4
        газовата ще да е.
        точка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
          Кофти работа е газта при тия двигателчета Прегледа ли раздела за газ и не си казал на какво прекъсва-газ, бензин? И никакви подробности за газовата не си споменал, но пак ти казвам, преди всичко разгледай раздела за газ и най-точно според мен ще е ако зададеш въросът си там.
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          газовата ще да е.
          Бре как всички екстрасенси се извъдихте... Сега остава да кажете и решението на проблема -> махане на газовата? Престанете вече с тия глупости, а дайте идея.

          @coolacid, ако мислиш че може да са клапани (които немат общо с прекъването бтв), си провери компресията... Има вероятност за спукана бобина, лоши кабели (което не си решил със смяна на свещите)...

          AR 145 QV '97

          Comment


          • #6
            Благодаря chicho. в интерес на истината 1-2 от бобините ми казаха че имат пукнатини, малки, но може да са витални...а за клапаните ми каза пича че като се сдухат и колата губи мощност също както ако е бобина.но нали все пак мери с компютри и т.н...
            Това за меренето на компресията на по-специална диагностика ли се ходи или всеки който прави диагностикам оже да мери компресия?

            Comment


            • #7
              Честно да ти кажа, предполагам, че всеки тук му се иска да ти помогне обаче всяко едно мнение ще бъде чисто гадаене. Диагностика си трябва, но читава. Ако можеш пътувай към някой качествен диагностик та дори и да се наложи да те дърпат. В противен случай ще търчиш от един на друг майстор и ще хвърляш пари на сляпо. И все пак кажи как започна да го прави проблема, дали просто един ден е решила да си прояви нрава колата или има някаква предистория. Нещо някакви намеси по двигателя преди това, ремонти...
              The greatest of all scientific hobbies!

              Comment


              • #8
                Честно да ти кажа, предполагам, че всеки тук му се иска да ти помогне обаче всяко едно мнение ще бъде чисто гадаене. Диагностика си трябва, но читава. Ако можеш пътувай към някой качествен диагностик та дори и да се наложи да те дърпат. В противен случай ще търчиш от един на друг майстор и ще хвърляш пари на сляпо. И все пак кажи как започна да го прави проблема, дали просто един ден е решила да си прояви нрава колата или има някаква предистория. Нещо някакви намеси по двигателя преди това, ремонти...

                Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
                Бре как всички екстрасенси се извъдихте... Сега остава да кажете и решението на проблема -> махане на газовата? Престанете вече с тия глупости, а дайте идея.

                @coolacid, ако мислиш че може да са клапани (които немат общо с прекъването бтв), си провери компресията... Има вероятност за спукана бобина, лоши кабели (което не си решил със смяна на свещите)...
                chico, хайде само да не се нападаме, а? Нищо против нямам газовата, но е факт че трудно се сработва с тоя двигател ако не е направена както трябва! Бобината той сам си казва, че са му я споменали още в началото, но той самия не казва какви мерки е взел в тази връзка.
                The greatest of all scientific hobbies!

                Comment


                • #9
                  колега chico, когато има газова колата и почне да прави проблеми на бензин, на газ или на двете, първо тя се проверява щото тя е свързана и с подаването на бензина и с инжекцион системата а и диагностиката на газовата му е 20лв. ти какво предлагаш, той е дал вече 200 лева за свещи, да даде още 200 за кабели и още 300 за бобини. ами ако след това продължи да гасне кво правим
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    бобината ми казаха за нея още преди година като купих колата, но за тази една година съм минал 50 000 без да бутна нищичко освен вода и масло, и то ми казаха че работи, но не давала правилна амплитуда.
                    А как започна всичко....понеже минах толкова много километри и отидох на профилактичен преглед и ми казаха че трябва да си регулирам свещите и го направиха...на 3-я ден колата угасна 2 пъти и взе да си показва нрава на 3 после на 2 цилиндъра. Смениха ми гарнитурата на капака защото била избила и имало малко масло при свещите и 2-ят майстор който ми сменя гарнитурата ми показа че 1-а ми регулирал свещите не на 0,9 и 0.7 както трябва, а на 1,5-1,6!!! съответно бяха черни и може би заради това аз реших и ги смених.И дефакто има разон,защото колата върви,вярно прекъсва, но все пак си върви.та следобед може да ида на диагностика за компресията...
                    ако имате други идеи от какво може да е плз пишете, че съм супер отчаян ;(

                    Comment


                    • #11
                      кажи къде да ида за тази диагностика на газта, гледам че си от търново?

                      Comment


                      • #12
                        @kolev & detelazurno
                        Значи да ви кажа и на двамата, не се заяждам - даже съм далеч от тая мисъл, гледам нещата като човек който е изпадал в такава ситуация и вместо съвет му казват "махни газовата и сичко е 6". Колата ми съм я купил с ГИ и карам над 35к км вече, пък някакси не съм забелязал "трудно се сработва с тоя двигател". Понеже имам колега с АР155, имам наблюдения и с неговото BRC. Мога да ви кажа, че в 90% от случайте проблемите които съм имал или наблюдавал са си в колата и от неподдържане като цяло. Могат да започната да се проявяват на газ, но ги има и на бензин, просто са по-поносими. Е к'во сеа, ако имам сцепена бобина или кабел и хвърля искрата направо у главата, дали не трябва да я сменя, независимо на к'во карам???
                        Та за да не правим спор от нищо, предложих да дадем идеи (не съм казвал че трябва да се купува нещо, тук ме бъркате с некои други хора от форума със собствен бизнес ). Но никой друг не каза че е мааалко изхвърляне да се хвърля на ремонт на клапаните ей така...И пак да повторя, не мисля че се заяждам и не това ми е целта...
                        Колега coolacid, довечера махаш капака на двигателя, палиш колата, гасиш ламбите и ако видиш някъде да присветва и да пращи, значи губиш искра от бобина или кабел. Даже може да пръснеш вода леко с некой спрей за да видиш дали не се получава искренето във влажна среда.
                        Успех на всички
                        ПС: успамихме на пича темата деа
                        Last edited by chico; d.m.y г., 13:01.

                        AR 145 QV '97

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от coolacid Покажи съобщение
                          Благодаря chicho. в интерес на истината 1-2 от бобините ми казаха че имат пукнатини, малки, но може да са витални...а за клапаните ми каза пича че като се сдухат и колата губи мощност също както ако е бобина.но нали все пак мери с компютри и т.н...
                          Това за меренето на компресията на по-специална диагностика ли се ходи или всеки който прави диагностикам оже да мери компресия?
                          що не пробваш първо с едно почистване на инжекцията - що прекъсва повече на високи обороти -----
                          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

                          Comment


                          • #14
                            в 18ч съм на мерене на компресията.ще видим дали е клапан или не, но един колега ми каза че може да е от съдраните и поскъсани гумени накрайници на бобините, и така искрата да не стига в свеща а да бие в блока...та ще ви държа в течение...

                            Comment


                            • #15
                              а виждам си се сблъскал с невероятните търновски майстори. какви свещи ти сложиха. огледай също буксите по двигателя дали са добре набити. има един емулатор на дюзите, който газаджиите са сложили. той прекъсва бензиновите и включва газовите да не би да са го откачали и сега да не дава добър контакт.релетата на газовата също провери.
                              иначе имало "добри" газаджии на уличката под кат някъде и на гарата ама все ми се струва че са некадърници от класа. хвалят и някакъв сервиз над гражданска защита - по беляковско и вдясно.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X